Miért Hétszínvirág?
Hm...
Valami érzés ez, valami csodatevő-virágról, ami vidámmá, széppé teszi a napomat...
Valami belőlem, magamnak, és persze Neked is, ha kíváncsi vagy a gondolataimra.
Gondolatok, versek, mesék, képek. Tőlem, Tőled, Mástól.
Mind szépek.
Sétára indulok...

Emlékszel a mesére? A varázslatos Hétszínvirág egy-egy szirmát letépve kívánhatsz valamit, és teljesül, ha valóban szeretnéd!

Virágos kertem kapuja nyitva, lépj be hozzám.Válassz Magadnak virágot, minden szirma valami másról suttog Neked.Kívánj valamit...Aztán figyeld az Életed üzeneteit.


2008. október 2., csütörtök

Ha valakivel találkozol, gondolj arra, hogy a találkozás mögött ezer és ezeregy ok rejlik. Minden emberi kapcsolat szent egymásra találás. A másik emberben önmagad másik felét ismered fel, minden vonásában saját vonásaidat látod meg. Amit róla gondolsz, magadról gondolod. Amit vele teszel, magaddal teszed. Amit róla képzelsz, magadról képzeled. Mindaz, amit neki kívánsz, egy napon veled fog megtörténni.

Tatiosz

2 megjegyzés:

serklara írta...

Tegnap találkoztunk Fóton s belekukkantottam a lelkedbe most.
A hetes egy misztikus szám. 7x7 63 az asztrológia szerint a beteljesedés üzenete.Most éppen ennyi év áll mögöttem, s most találkoztam egy olyan csapattal, melynek te is tagja lettél. Nagyon nagyon nagy az örömöm.Ezer ölelés: Klára

Csondpillango írta...

Kedves Klára!

..az egymásra találás érzése nekem olyan, mint a hajnali harmat, amikor végig fut a bőrömön - fenséges, csodálatos!:)Köszönöm, érzem ölelésedet!
Napsütéses szép napot kívánok Neked!

Csönpillangó