Miért Hétszínvirág?
Hm...
Valami érzés ez, valami csodatevő-virágról, ami vidámmá, széppé teszi a napomat...
Valami belőlem, magamnak, és persze Neked is, ha kíváncsi vagy a gondolataimra.
Gondolatok, versek, mesék, képek. Tőlem, Tőled, Mástól.
Mind szépek.
Sétára indulok...

Emlékszel a mesére? A varázslatos Hétszínvirág egy-egy szirmát letépve kívánhatsz valamit, és teljesül, ha valóban szeretnéd!

Virágos kertem kapuja nyitva, lépj be hozzám.Válassz Magadnak virágot, minden szirma valami másról suttog Neked.Kívánj valamit...Aztán figyeld az Életed üzeneteit.


2008. április 19., szombat

Nincs olyan törvény, amely azt mondja:
Ha mások el akarják rontani a napjukat,
neked csatlakozni kell hozzájuk.

Andrew Matthews

4 megjegyzés:

Gréti írta...

Gratulálok!
Nekem nagyon tetszik az egész!
A képek és a szöveg. Nagyon jó.
És arról tudsz, hogy van egy Hétszínvirág c. mesekönyv?

Gréti írta...

Gratulálok!
Nagyon jók a képek és a szöveg!
Arról tudsz, hogy van egy "Hétszínvirág" c. mesekönyv? Hét kívánságról szól.

Névtelen írta...

Ma ezt az idézetet választottam ki a suliban a nap üzenetének. /nálunk van ilyen:))/ Talán nem haragszol, ha néha megpróbálok továbbítani a gondolataidból a tanítványaimnak. Nagyon jónak tartom én is, hogy ilyen értékes dolgot alkotsz! Meríthetnénk sokan belőle!!!...

Névtelen írta...

Szívem szirma szeretlek,
szállj nyugatról, keletnek,
északról meg dél felé,
szállj el, szállj el százfelé.

Földet ha érsz kis szirom,
legyen úgy mint akarom,
tedd meg nekem szépen kérlek,
hogy.....

A mese kívánság verse.
Gratulálok!